God fortsättning på det nya året.

Här kommer en länk som jag delar på det nya året på min blogg. Bloggen har varit i lite vila under ett par veckor. Dels för att jag innan jul arbetade med lite annat uppdrag på mina 20% som Ikt-pedagog. Jag har uppdraget som pedagogisk ledare på min skola eftersom vi just nu saknar rektor. Vi har en tf rektor som stöttar upp vår skola och så hjälper jag till med lite ledning. Intressant och lärorikt. Ett roligt jobb som också passar mig bra, men ikt-arbetet ligger mig varmt om hjärtat. Snart startar vårterminen upp och jag fortsätter med att vara pedagogisk ledare, men kommer också att arbeta med ikt-arbetet. Det blir en resa upp till Stockholms  med IFOUS -projektet som kommunen har deltagit i 3 år. Sedan blir det en uppstart där jag ska starta ett digitalt nätverk i vår kommun med 11 st pedagoger från kommunens olika skolor. Där kommer vi att arbeta med digitalisering av skolan. En spännande termin ligger framför mig. Massor med energi har jag med mig tillbaka till jobbet på måndag efter ett härligt och avkopplande jullov. Ser framemot årets nya utmaningar och samarbetet med mina kollegor och ikt-pedagoger. Önskar alla som följer mig en God fortsättning på det nya året och välkomna att följa min blogg 2017. Klicka in på den delade länken om vad experterna säger om digitalisering i skolan. /Katarina 💻🖥🖨⌨🖱📱📚http://www.xn--folkhlsa-4za.nu/barn/experterna-om-den-digitaliserade-skolan

Kommentera

