Instruktionsfilmer för pedagogisk planering

http://www.screenr.com/wSTH
Här har jag gjort en egen instruktionsfilmer om hur man gör en pedagogisk planering i Infomentor. I mitt försteläraruppdrag har jag denna terminen fått visa våra nyanställda hur jag arbetar med infomentor. I veckan som gått blev jag även inbjuden till Brännaregårdsskolan för att berätta och visa mitt arbete i infomentor.
När jag gick Skolverkets PIM utbildning, gick jag alla 5steg. I det 5:e steget gjorde jag denna instruktionsfilmer. Hoppas att den kan vara till hjälp och nytta för mina kollegor.

Kommentera

